dinsdag 27 maart 2018

Hochanda Easel...



Hello everybody,

Ja, je leest het goed...een Engelstalige begroeting vandaag.
Ha ha, ik ga niet naar Engeland verhuizen hoor,
maar deze kaart heb ik gemaakt voor de
TV uitzending van Hochanda van 19 maart.

Hochanda uitzending!!!
Bovenstaande link is van de eerste uitzending van 11.00 uur.


De achtergrond en de bloemen heb ik gemaakt van wit papier 
wat op kleur is gebracht met Brusho.
Ook weer zo'n kleur medium waarmee ik me weer heerlijk kan uitleven.


Het kleine steuntje, waarmee het bovengedeelte rechtop blijft staan,
heb ik gemaakt met de allerkleinste maat van de Crea-Nest-Lies XXL no. 26 set.


Door een sneetje laat ik het gedeeltelijk naar boven komen.
Ik heb het wel gerild zodat het makkelijker te vouwen is.

Hochanda uitzending!!!
Bovenstaande link is van de tweede TV uitzending van 16.00 uur.

  

Crealies Stansen/Dies

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 26

Alfies stansset/die set no. 1, Hoofdletters / Capitals  Alfies stansset/die set no. 2, Kleine letters / Lower case

Decorette stans/die no. 24, Verstrengelde harten / Intertwined hearts  Double Fun stansen/dies no. 33, Vogeltjes / Birds

Set of 3 stansen/dies no. 35, Bloemen 17/ Flowers 17   Partz stans/die no. 24, Versiering voor labels 2 / Labels & Tags add ons 2



Made with Love greetings, Anja

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...