dinsdag 20 maart 2018

Pluk de dag


Vandaag is Ineke onze Guest Designer.
Zij heeft fantastisch mooie bloemen van foam gemaakt.
De tutorial van de bloemen vind je vanmiddag op dit blog.


Hallo allemaal
Vandaag mag ik voor Crealies weer een keertje Guest Designer zijn.
Heel erg leuk om te doen met de prachtige materialen van Crealies.


Ik heb deze keer weer voor een mooi meisje in vintage gekozen
samen met de mooie bloemen die ik van foam heb gemaakt.


En wat zijn de bloemen leuk om te maken. De tutorial die is hierover gemaakt hebt staat vanaf vanmiddag op dit blog.
Het is voor mij een echte verslaving geworden.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart
en hoop dat jullie allemaal je eigen bloemen gaan maken.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag.
Liefs Ineke

 

Gebruikte materialen zijn:

Crealies dies/stansen:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 71, Ovals with open scallop Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 23, Ovalen met stiksteeklijn/Ovals with stitchline Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 9, Ovalen/Ovals Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 24, Rechthoeken met stiksteeklijn/Rectangles with stitchline Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 10, Rechthoeken/Rectangles Tekststans no. 30 Pluk de dag Duo Dies no. 44, Vlinders 6 / Butterflies 6 Set of 3 stansen/dies no. 44, Vlinders 6 / Butterflies 6 Set of 3 stansen/dies no. 47, Bloemen 19 / Flowers 19 Uno stans/die no. 47, Bloemen 19 / Flowers 19 Set of 3 stansen/dies no. 48, Bloemen 20 / Flowers 20 Uno stans/die no. 48, Bloemen 20 / Flowers 20 Set of 3 stansen/dies no. 35, Bloemen 17/ Flowers 17 Set of 3 stansen/dies no. 36, Bloemen 18 / Flowers 18  Duo Dies no. 32A, Blaadjes 2 spiegelbeeldig/ Leaves 2 mirror image Duo Dies no. 32, Blaadjes 2 / Leaves 2   X-tra stans/die no. 12, 4 postzegels / 4 stamps Bits & Pieces stempel/stamp no. 505 cijfers/numbers  

Ineke, bedankt voor deze prachtige creatie.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.


4 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...