woensdag 13 december 2023

Crealies : mixed media card in black, pink and bronze



Goedemorgen,

Vandaag laat ik jullie mijn mixed media kaart zien.
Ik heb "gespeeld" met verschillende vormen en kleuren.


Het zwarte karton heb ik hier en daar bewerkt met bronskleurige gilding wax.
Geeft een leuke stoere look.
De bloem in het midden heb ik uit fuchsia kleurig foam gestanst
 en ook daar heb ik wat wax opgedaan. 


Hier van dichtbij. De deeltjes die uit de krullende ster kwamen heb ik ook in de bloem gebruikt.
Verder zeshoekjes, de achthoeken met en zonder stiksels, rechthoeken en vierkantjes in de filmstrip stans. Van alles wat, het was net een soort puzzel om alle laagjes te creƫren. Weer eens wat anders.


Wat vinden jullie ervan? In de hoekjes nog wat kleur met Pigment Colorzz en water.
Verder heb ik nog lint en draad gebruikt en wat strassteentjes in bijpassende kleur. 
Hieronder vermeld ik nog welke Crealies producten ik heb gebruikt op mijn kaart.

Crealies stansen / dies:

Crealies basis: 


Crealies mixed media : 








Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende inspiratie post,

groetjes Anna Blankina 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...