woensdag 9 maart 2022

Crealies: ATC card flower power with video tutorial

 


Goedemorgen,

Vandaag laat ik een serie ATC ( Artist Trading Cards ) kaartjes zien
 die ik heb gemaakt met de nieuwe ATC stansjes. Deze hebben een mooi randje met streepjes.
De maat is perfect voor de super prachtige nieuwe bloemen stempels.

Ik heb deze serie flower power genoemd. Deze vrolijke kleurtjes geven toch kracht!?
Helaas geen bloemengeur maar wel veel bloemenkleur vandaag.
De ATC stansjes bestaan uit twee maten, op de kleinste maat heb ik de bloemen gestempeld.

In mijn onlangs geschreven post had ik met kleurpotloden gekleurd, 
vandaag heb ik mijn Copic markers gebruikt.
Op internet vond ik fotovoorbeelden van de bloemen 
en heb kleurtjes gekozen die daar op leken. In mijn video laat ik stap voor stap zien hoe ik de stempels heb gekleurd en welke nummers ik daarvoor heb gebruikt. Overigens ook de stappen van het versieren.
Stampzz no. 01 is de mooie zonnebloem.

Om de kaartjes compleet te maken nog een klein stukje lint, 
wat snippertjes watercolour papier gekleurd 
met de nieuwe warm gele kleur van de Pigment Colorzz,
wat enamel dots in de passende kleur natuurlijk.
Een label/tab stansje die ik heb vastgeniet met een nietmachine.
De naam "sunflower" heb ik op mijn oude typemachine geschreven 
en daaronder heb ik nog wat draad gestopt.
De grootste maat van de ATC stansjes heb ik uit lichtbruin papier gestanst.
Stampzz no. 02 is de mooie orchidee.
En ja deze kleur orchidee heb ik echt gezien op internet.

Deze maand zijn er 4 nieuwe kleuren Pigment Colorzz uitgekomen.
Op dit kaartje heb ik de nieuwe teal kleur gebruikt.

Stampzz no. 03 zijn de prachtige kegelbloemen.
De roze Pigment Colorzz passen hier prima bij.
Hebben jullie de cirkeltjesstempel gespot op mijn ATC kaartjes? 
Op elke ATC heb ik een passend stempelinktkussentje gezocht 
en de randjes voorzien van willekeurige cirkeltjes.
Met een caramel bruine kleur inkt
 heb ik ook op ieder kaartje nog wat stiksel stempelafdrukjes gestempeld.
En hier is kaartje nummer 4, Stampzz no.04 de Nagelkruid (Mai Tai) bloemen.

Hier past de nieuwe oranje rode Pigment Colorzz perfect bij. 
Ik heb de stukjes Pigment Colorzz gekleurde strookjes van watercolor papier 
uit de hand ( onregelmatig ) gescheurd voor een speels effect.

Op de achterkant nog de nodige informatie getypt.

Hier is mijn korte video met Nederlandse uitleg.
Here is my short video with explanations in English.



Crealies stansen / dies : 
X-tra no. 51 ( nieuw ) 

Crealies stempels / stamps :
Stampzz no. 01  ( nieuw ) 
Stampzz no. 02 ( nieuw ) 
Stampzz no. 03 ( nieuw ) 

Crealies mixed media :


 


 



Tot de volgende inspiratie post / video :).
Bedankt voor het bezoek,

Anna Blankina

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...