vrijdag 11 februari 2022

Crealies heart boxes with video tutorial



In de nieuwe februari collectie konden de harten niet ontbreken.
Er is een prachtige nieuwe Cardzz set 
met verschillende geometrische harten met ontzettend veel mogelijkheden.

Als basis heb ik de grote "advents" doosjes gestanst.
In de video tutorial laat ik stap voor stap zien hoe ik deze hartendoosjes heb gemaakt.
Zoals je kunt zien heb ik voor kleuren gekozen die een mooi contrast vormen,
zwart, kraft en rood. Toch een tikkeltje romantisch maar ook een beetje stoer.

Het middelste hartje heb ik met naald en draad aan het grotere hart vastgemaakt 
en het rode hartje een beetje omhoog gevouwen. 
Het zijn de kleine details die het interessanter kunnen maken.
Met het Alfies alfabet heb ik de initialen gestanst.
De schaduwvorm twee keer zodat ik het koordje er tussen kan lijmen.
Dan een stukje lint en daarna heb ik de kleine laag van de letters in rood 
op de achtergrond geplakt.

Hier is de video tutorial met uitleg in het Nederlands.
Here is the video tutorial with explanations in English.


Bedankt voor het bezoekje
tot de volgende post.

Anna Blankina

Crealies Stansen / dies : 
Cardzz no. 287  ( nieuw ) 
Create a Box no.18
Alfies no.04

  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...