donderdag 5 november 2020

Crealies Adventskalender

Hallo allemaal
 
Ik ben begonnen aan mijn adventskalender.
Nog wat vroeg misschien, maar het is ook veel werk.
Gelukkig is het wel leuk om te doen.
De doosjes zijn natuurlijk ook los heel leuk voor kleine kerstcadeautjes.

Ik heb de zakdoosjes gebruikt.
Ik heb de doosjes eerst gestanst, en daarna met stempels en embospoeder van dessin voorzien.
Leuk om te doen je eigen dessin papier maken, en met het embospoeder komt het er mooi boven op te liggen.
Kan natuurlijk ook met gewone inkt.
Ik heb de cijfers uit de nieuwe labels gesneden, en daar een wit labeltje achter geplakt.
Je kunt natuurlijk ook gewoon witte cijfers op je label plakken, maar ik vind als het verzonken ligt
wel heel mooi.


Ik heb 9 verschillende dessins gemaakt, en die ga ik herhalen.
Bij het ene doosje heb ik een hulstblaadje gebruikt en bij de volgende een groen takje,
telkens om en om.

 Je kunt de zakdoosjes ook nog matten, maar ik wilde het simpel houden,
en zo komt het dessin beter uit.
Afgewerkt met rood/wit twine en belletjes.
Je kunt natuurlijk ook 25 dezelfde maken, maar dat is me niet gelukt,
ik kon niet kiezen.
 
Knutsel groetjes Jolanda Leenders.








Crealies Stempels/Stamps:
 
Crealies Stansen/Dies:

 Create A Box Mini stansen no. 16, Zakdoosje mini 
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 64, Tags glad
 Partzz stansen no. 30, Hulstblaadjes + besjes 
Duo Dies no. 54, Blaadjes 9 
 Stempel: Bullet Journaling, dot grid 
Stempel: Bullet Journaling, ruitjes 
  Tekst & Zo stempels, Woordstrips no. NL06: Kerst 
   Stempels: Maanden NL 
Bits & Pieces stempel no. 202, Boompjes (dicht en omlijning) 
     Bits & Pieces stempel no. 135, 5x Sneeuwvlok omlijning 
Bits & Pieces stempel no. 121 Rendier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...