zondag 8 september 2019

Scrap a calender


Hallo Allemaal

Ik ga een scrap verjaardagskalender maken.
Elke maand doe ik die van de maand die net voorbij is, zodat je dan een foto uit die desbetreffende maand kunt gebruiken.
Dus over een jaar heb ik een leuke kalender met bijzondere herinneringen.

De pagina kun je digitaal op de pc maken (met de dagnummers)
Je kunt het ook eventueel zelfs stempelen.
De maand stempel je erbij. 
Ik heb eerst met distress inkt een  vlak gemaakt mbv non sticky tape.
Aan de ene kant wat donkerder dan aan de andere kant.
Daarop de foto geplakt met wat leuke stansvormen zoals de banner, het labeltje,
de pijl, de bloem, frisse groene blaadjes en letters op cirkeltjes.
Met nog een stukje twine, knoopjes en wat washi tape ben ik heel blij
met mijn eerste maandpagina.

Met een houten kledinghanger kun je heel het jaar mooi ophangen
en haal je iedere nieuwe maand de nieuwe naar voren.



Probeer het ook eens, zo leuk om te doen.

groetjes Jolanda Leenders

Crealies Stansen+Stempel/ Dies+Stamps:

Crealies Stansen/ Dies:

Crealies Stempels/ Stamps:

For Journalzz & Plannerzz:




 






 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...