woensdag 25 september 2019

Movie night


Hallo allemaal
De pagina die ik nu heb vastgelegd,
is mijn avondje uit met mijn twee jongens.

Nadat ik de pagina heb gestanst, heb ik er een strookje afgesneden,
waar ik later een strookje dessinpapier aan vast plak.
Ik heb op de pagina overdwars masking tape geplakt.
Daarna heb ik een helft met Pan Pastel bewerkt en daarna gefixeerd.
Een On the Edge stans leg je iets onder je ontstane schuine lijn.
Zo ontstaat hier een pocket waar later het label in kan.
Je moet er dan wel een extra pagina achter maken,
die je in het pocket gedeelte alleen langs de randen lijmt.


Dan maak ik het af met een filmstrip, label met mijn tekst,
het labeltje, bannertje, en gaatjesverstevigers.

Groetjes Jolanda Leenders
 
Crealies Stansen+Stempel/Dies+Stamps:

Crealies Stansen/Dies:

For Journalzz & Plannerzz:







https://www.crealies.nl/nl/product/cljp101nl   https://www.crealies.nl/nl/product/cljp105nl
  



  

 
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...