zondag 1 september 2019

It's almost Christmas time


Hallo Allemaal.

De zomervakantie is net achter de rug.
Kerst duurt nog even, maar ik kon het toch niet laten om met de nieuwe kerstspullen aan de slag te gaan, met een foto van toen de kinderen nog erg klein waren.


Ik heb het dit keer op A4 formaat gedaan.

Ik heb eerst de tekst op de pagina gestempeld,
en daaroverheen strook dessin papier geplakt.
Daar heb ik een gestempeld strookje met de tekst fijn kerstfeest tegenaan geplakt.
Daarna twee eyeletjes in het papier gemaakt waar ik zilverkleurig elastiek
of touw door heb gestrikt.
Daar overheen heb ik de foto geplakt.
 Ik heb de foto in een kadertje gestopt van twee opeenvolgende 
Crea-Nest-Lies XXL stansjes.
De kerstboom uitgesneden en doormidden gedaan. Daar heb ik een labeltje onder geschoven, en aan de andere kant een bannertje.
Verder nog wat kleine decoraties zoals de sterretjes en het labeltje.


Groetjes Jolanda Leenders

 Crealies Stans+Stempel/Die+Stamp:

Crealies Stansen/Dies:

Crealies Stempels/Stamps:



https://www.crealies.nl/nl/product/clnestxxl76  https://www.crealies.nl/nl/product/cnls18





  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...