vrijdag 6 april 2018

Zwart/wit deel 2


Dit is mijn tweede post vandaag.
Deze stempel is ook goed te gebruiken voor een condoleance kaart.
Ik heb hierbij een van de nieuwe tekststempels gebruikt.
Ik heb schaduw aangebracht met mijn Zig Markers,
dat zorgt ervoor dat de stempel naar voren komt.
Ik heb bij deze kaart het bijtje weggelaten.


Crealies stempels / stamps:
Mounted Rubber Stampzz no.01
Tekst 7 Zo no. O 07

Crealies stansen / dies:
Crea-Nest-Lies XXL no.60

Mounted Rubber Stampzz no. 1, Iris Tekst & Zo stempels, Overlijden no. 7 Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 60 Tickets met stiksteeklijn/Tickets with stitchline

Bedankt voor je tweede bezoekje vandaag.
Tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...