maandag 30 april 2018

Knuffel voor jou


Vandaag is Ineke onze Guest Designer.
Zij laat weer een heel mooie klassieke creatie zien.


Hallo allemaal,
Vandaag mag ik weer guest designer zijn voor Crealies.
Natuurlijk vind ik het geweldig leuk om met deze mooie materialen te mogen werken.
Ik heb er enorm plezier in.

Ik ben fan van de Crea-Nest-Lies XXL en dat zien jullie veel terug op mijn kaarten.
Ik heb hier ook weer de mooie vierkante stansen gebruikt
en zo mooi met de open scallop er achter.

En de postzegelstans, ook een geweldige stans, waar je echte postzegels mee
kunt scheuren en ik heb ze gestempeld met de Bits & Pieces no. 505.
Net of je echte postzegels hebt.

Ook heb ik de mooie bloem Uno stans no. 48 gebruikt samen met de Set of 3 no. 48.
Iets heel anders wat ik nog nooit heb gebruikt is de On the Edge stans no. 30.
Wat is dit een mooie stans om te gebruiken.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn kaart.
Ik wens jullie een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs Ineke


Gebruikte materialen Crealies:

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

On the Edge stans/die no. 30, Met dubbele stiksteeklijn/With double stitch line
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 70, Squares with open scallop  Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 8, Vierkanten/Squares
Uno stans/die no. 48, Bloemen 20 / Flowers 20 Set of 3 stansen/dies no. 48, Bloemen 20 / Flowers 20 X-tra stans/die no. 12, 4 postzegels / 4 stamps Duo Dies no. 39, Blaadjes 7 / Leaves 7 Tekststans no. 20 Voor jou Tekststans no. 14 Knuffel Bits & Pieces stempel/stamp no. 505 cijfers/numbers

Ineke, bedankt dat je weer zo'n mooie kaart voor ons maakte.
Deze is binnenkort ook te zien op Ineke's blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...