woensdag 11 april 2018

CrealiesKit deel 1 april


Crealies is a.s. zaterdag en zondag te vinden op het ARTSpecially Event in Nijkerk.

Crealies will be attending the ARTSpecially Event in Nijkerk this weekend.

CL-ARTSpecially-plattegrond-20 - Groot

Ook deze maand heb ik weer een online workshop gemaakt die hoort bij de CrealiesKit. 
Tijdens deze workshop maak ik 4 kaarten.

Jullie hebben ze nu al ruim een week zien langs komen op het blog;
Ik ben daar echt zo blij mee.
In de workshop laat ik zien dat je veel meer met deze mooie bloemenafbeeldingen 
kunt doen dan inkleuren.



Voor deze kaart heb ik daarom gebruik gemaakt van groen pigmentpoeder.
Elke pigmentpoeder bevat meerdere kleuren. 
Dit geeft je kaart een mooie kleurige uitstraling.



Ben je benieuwd naar de andere kaarten die ik in de workshop heb gemaakt,
kom dan later vandaag nog eens terug.

Groetjes Mandy


Crealies stans/die:

Crealies stempel/stamp:








    




   














2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...