vrijdag 6 april 2018

Zwart/wit deel 1


Wat een prachtige stempel!
Ik vind zelf dat ik niet zo goed ben in het inkleuren van stempels. 
Gelukkig zijn er teamleden die hier heel goed in zijn!
Dus wat ga ik dan doen?
Toen ik bij de Hema was zag ik mijn oplossing!
Die hebben alles op kleur liggen en
ik zag daar leuke zwart/wit spulletjes bij elkaar liggen.
Dus ik hoefde alleen maar de stempel met zwarte inkt te zetten!
Helemaal blij!
Dit is het geworden.
Het is een mapje met een pen en een post-it blaadjes.
Altijd handig om deze in je tas te hebben.


Het verschil in de voor- en achterkant
van mijn mapje is dat ik de bloem nog een keer heb gestempeld.
Nadat ik die heb uitgeknipt heb ik met een pen de randjes zwart gemaakt.
Toen dat droog was heb ik het met foam opgeplakt.




Crealies stempels / stamps:
Mounted Rubber Stampzz no.01

Crealies stansen / dies:
Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags no.12

Mounted Rubber Stampzz no. 1, Iris Decostripzz stans/die no. 03, Vierkantjes en wybers / Squares and diamonds Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags stansen/dies no. 12, Met stiksteeklijn/With stitch line

Vanmiddag laat ik nog wat zien met deze prachtige stempel!
Groetjes, Anneke


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...