donderdag 12 april 2018

CrealiesKit deel 4 april

De laatste kaart die ik gemaakt heb is even in een hele andere kleurstelling.
Alle bloemen in de serie Mounted Rubber Stampzz zijn zo verschillend, dat je eigenlijk wel alle kleuren die je hebt kunt gebruiken. Dat is wat ik zo leuk eraan vind.
Naast inkt heb je dan ook heel weinig nodig om een leuke kaart te maken.
Super als je bijvoorbeeld net begint met het maken van kaarten.


Ik weet zeker dat ik deze stempels nog heel vaak zal pakken.
Ze zijn zo veelzijdig en ik ben na het maken van de CrealiesKit echt
een soort van verliefd geworden op deze stempels.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties op deze stempels.

Groetjes Mandy

Crealies stans/die:

Crealies stempel/stamp:

     



1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...