maandag 22 augustus 2016

Vrolijk doosje


Vandaag hebben we een speciale guest designer, namelijk een heel jonge Crealies-fan.

Hallo
Mijn naam is Daniek Senders, ik ben 11 jaar en knutsel heel graag.  Ik vind het ook super leuk om 'kids guest designer' te zijn bij Crealies.
Graag werk ik met spulletjes van Crealies en ga dan ook altijd een workshop volgen als ze bij de Knotsgekke Scrap- en Kaartendagen in Den Bosch staan.


Ik heb ervoor gekozen om een doosje te maken, die ik vind lijken op een snoepje, dus ook met lekker felle kleurtjes.
Dit doosje maakt me vrolijk, je kan het aan iemand cadeau geven met iets lekkers erin, voor een verjaardag of om iemand op te vrolijken als iemand ziek is, of zomaar als je iemand lief vindt.






Crealies stansen/dies:
Crealies Create A Box no. 4 Duo Dies no. 34 Blaadjes 4 / Leaves 4  Tekst & Zo stempels Baby 2

Groetjes van Daniek

Daniek, bedankt dat je ons dit leuke doosje hebt laten zien. 




5 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...