zondag 28 augustus 2016

Blogrelease: day 2!

Crealies Create A Box stans no. 10 Cupcakebox / Crealies Create A Box die no. 10 Cupcake box Inside or Out no. 5 Blok ster / Block star
Duo Dies no. 42 Sterren / Stars Duo Dies no. 41 Strikjes / Bows 
Set of 3 no. 41 Strikjes / Bows
Bovenstaande stansen zijn allemaal nieuw!
Met deze stansenset maak je weer in een "stansomdraai" 
een leuk doosje, dit keer een cupcake doosje.
Ik heb er ruitjes in gemaakt.
Het papieren strikje is gestanst met 2 nieuwe stansjes.
Het mini labeltje zit in de set van het cupcake doosje.
Zien jullie de insneden waar het lintje door geregen is?
Die sneetjes worden gelijk gestanst.
 Bij dit doosje heb ik de flapjes naar binnen gevouwen.
Met de nieuwe stans Inside or Out 
heb ik de prachtige sterren gestanst
en op de 5 zijkanten van het doosje geplakt.
In het midden heb ik een strass steentje geplakt.
 Zo ziet de bovenkant er uit, de insneden voor het lintje zijn goed te zien.
Het speldje past precies door de gaatjes van de mini labeltjes.
 Met deze set kan ook een vierkant doosje gemaakt worden.
Je moet dan een klein stukje van de flapjes aan de onderkant weg knippen.
Voor de bodem het ik 2 vierkanten gebruikt 
die ik met de stansenset CNL XXL no. 42 gemaakt heb.
In een volgende blogpost zal ik het jullie laten zien.
Ik heb de stans Inside or Out gebruikt om de sterren 
uit de wanden van het doosje te stansen.
De nieuwe Duo Dies sterren passen precies 
op de figuur die Inside or Out stanst.
Ik heb geen mica achter de venstertjes geplakt. 
Dit doosje is een klein lantaarntje, 
hier mag zo'n klein lichtje met een batterijtje in. 
Door 3 driehoekjes heb ik het lintje geregen, 
het 4e driehoekje is een luikje geworden 
om het lichtje aan en uit te kunnen doen.
Crealies Stansen/Dies:
Crealies Create A Box stans no. 10 Cupcakebox / Crealies Create A Box die no. 10 Cupcake box Inside or Out no. 5 Blok ster / Block star
Duo Dies no. 42 Sterren / Stars Duo Dies no. 41 Strikjes / Bows
Set of 3 no. 41 Strikjes / Bows Crea-Nest-Lies XXL no. 42 Vierkanten met stippen / Crea-Nest-Lies XXL no. 42 Squares with dots

Hier is het filmpje hoe je de Crealies Create A Box stans in elkaar zet:



Morgen laat Miriam haar creatie met de nieuwe Crealies materialen zien.
Lieve groetjes hennie.


4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Hennie, er zijn dus vele mogelijkheden met deze stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig deze doosjes, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are lovely and show the possibilities very well. That is 2 for my wish list already, lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze vind ik ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...