woensdag 24 augustus 2016

Summer Book 7


Hallo volgers,

De zomer gaat wel erg snel voorbij en ik ben nog steeds niet klaar 
met het laten zien van alle Crealies Summer Book pagina's.
Maar vandaag laat ik er weer een zien.
"Heart pages"


De achtergond heb ik gemaakt met inkt en water.
Na het drogen heb ik de Masks & More gebruikt 
om de eerste hartjes aan te brengen.


Vervolgens heb ik, na het rillen, met de 
Crea-Nest-Lies XXL stans no. 10, de pagina uitgestanst.
Daarna ben ik gaan stempelen met de Bits & Pieces 
en heb ik ook embossingpoeder gebruikt.

Ook voor de harten heb ik eerst papier op kleur gebracht 
met inkt en water.
Na het stansen heb ik het grootste hart samen met 
de Masks & More door de machine gehaald om een 
embossing effect te krijgen.
Daarna de randen nog bewerkt met dik embossingpoeder.


De randen van alle harten zijn afwerkt met zwarte inkt en heb ik ze gerild en dubbel gevouwen zodat ze in midden van de pagina vastgezet konden worden.
Dit is nog even afgewerkt met een draadje 
rood/glitter borduurgaren.


De grassprietjes bij harten-takjes zijn restjes van een andere blaadjes stans (Duo Dies no. 31). Dit heeft Wilma ontdekt en het is erg leuk om toe te passen.

Crealies Stansen/Dies:
Crealies Stempels/Stamps:
Crealies Masks & More:

Crea-Nest-Lies set stansen no. 10 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 10 XXL  Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 29 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 29

Duo Dies no. 31A Blaadjes 1 spiegelbeeldig/ Leaves 1 mirror image  Duo Dies no. 34 Blaadjes 4 / Leaves 4  Duo Dies no. 34A Blaadjes 4 spiegelbeeldig/ Leaves 4 mirror image

Stansset Alfies 1 Hoofdletters / Dies Alfies 1 Capitals  Stansset Alfies 2 Kleine letters / Dies Alfies 2 Lower case

Bits & Pieces no. 35 Swirl Circle  Bits & Pieces no. 50

Masks and More no. 23 kleine hartjes / small hearts


Op deze laatste foto is de pagina helemaal af 
en klaar om in het boekje vastgemaakt te worden.

Veel creatieve zomergroetjes, Anja

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...