maandag 12 januari 2015

Experience


Ik heb heerlijk gespeeld met de Bits & Pieces stempels.
En het resultaat kan ik jullie vandaag, 
op mijn Crealiesdag, laten zien. 


Crealies Items:
Bits & Pieces no. 24
 Deze 'bloem' is een uitgeknipte stempelafdruk 
met in het midden een splitpen.
Het rechter gedeelte van de kaart heb ik op kleur gemaakt met Bister.
Daarna heb ik gestempeld met zwarte, watervaste inkt.
En door de maskeer techniek te gebruiken 
is het gehele oppervlak bestempeld.

Door het gebruik van embosspoeder 
heeft alles een extra accent gekregen.

Creatieve stempelgroetjes, Anja

5 opmerkingen:

  1. Grote pluimen voor jou Anja!!!
    Wat is dit heel erg mooi.
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleuren en een hele mooi kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurenspel. Mooi stempelwerk. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat een Super Super mooie creatie
    Een dikke vette 10 krijg je van mij .
    Ik kom niet uitgekeken , zo mooi ,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...