zondag 11 januari 2015

11 Flowers.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ja.....ik heb bloemen 11 gebruikt.....van Set of 3 stansen no. 17.
Vandaar de titel.....11 Flowers.
Met 5 kleuren inkt heb ik de bloem op dit kaartje gemaakt en
van Creative Shapes no. 22 heb ik alle blaadjes gebruikt.

Eigenlijk zijn dit 2, bijna identieke, kaartjes,
waarvan ik 1 kaartje heb gebruikt om
de bloem en de blaadjes uit te stansen.
Op deze manier wist ik zeker dat de bloem en
de blaadjes dezelfde kleuren zouden krijgen als het kaartje.

Ik vind de bloem op dit kaartje echt prachtig.
Graag lees ik jullie mening hierover.

Crealies items:
 

Nog een hele fijne en gezellige zondag toegewenst.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Wilma, een super mooie kaart met heldere kleuren en de bloem past er perfect bij.

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Wilma! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...