zondag 18 januari 2015

Bloghop Hop

Bloghop hop

Welkom bij de allereerste bloghop van 2015.
Dat is toch een lekkere knaller om het
'Creatief Crealies jaar' mee te beginnen.
vinden jullie ook niet?

Vandaag laten we jullie kennis maken met een variatie van nieuwe Crealies producten, waarmee het designteam druk in de weer is geweest...

Al nieuwsgierig?

Dan gaan we snel van start :-)

Maar eerst spreken we af dat:
Je op alle blogs van de Designteam leden een berichtje achter laat.

Je Crealiesfan bent en dit laat zien door volger te worden.

Wanneer je klaar bent met hoppen je terug komt op dit Crealies Blog
en aan ons laat weten welke stans
je het allerliefste zou willen winnen!

En wie weet komt je wens wel uit!!!
Dus......Tot morgen!
Want dan maken we de uitslag al bekend.

Dit is de volgorde voor het hoppen....

Wilma
Miriam
  
Alle nieuwe producten staan al in de webwinkel

Heel veel Hop plezier,

Annelies en het designteam!

22 opmerkingen:

  1. Het "hopt" weer heerlijk weg!
    Allemaal een fijne dag toegewenst, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb lekker meegehopt...:-)!!!
    En het zou heel leuk zijn om hier Crealies Duo Dies nummer 17 mee te winnen.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het weer heerlijk om te hoppen....veel moois gezien!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het een leuke -ontdekkings- hop, en leuk om te zien hoe verschillend de kaarten zijn.
    Voor mij springt nr 5 eruit, lijkt me leuk om daar mee te werken...
    zo, lekker gehopt, nu aankleden:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om al die verschillende kaarten te zien en weer inspiratie op te doen. De kiekeboe stansen en de bloemen zijn erg leuk en staan nu op mijn verlanglijstje :-)
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi weer die nieuwe mallen, ik ga het weer bekijken bij de anderegroetjrs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo daar ben ik weer,wat een leuke nieuwe mallen allemaal.Mijn verlanglijstje is weer flink gevuld. De mallen die ik bij jullie op de Kreadoe heb gekocht zijn ook geweldig in gebruik.
    Bovenaan staat nu wel kiekeboe no 6.
    Veel succes en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi al dat nieuws , ik ga even hoppen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super en wat een variatie van kaarten van het team top hoor, als ik mocht kiezen zou ik voor het kiekeboe deurtje gaan de vierkanten , ik zag dat je daar een hoop mee kan variëren erg leuk , en bij de meeste was ik al volger en waar niet nu wel groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben jullie prachtige voorbeelden gemaakt. Ik ben net iedereen bij langs gehopt. Als ik moet kiezen dan ga ik voor de hartjes en de ringen. Mijn zusje gaat trouwen in juni. Dus daar kan ik wel mee uit de voeten.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige bloghop. Heb veel ideeën
    opgedaan en weet nu wat er bedoeld werd met kiekeboe kaarten.
    Als ik een mal mag winnen zou ik graag de vierkanten kiekeboemal ontvangen.

    Dank jullie allemaal voor de leuke bloghop . Fijne zondag en tot ziens .

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was een waar feestje hoor om deze bloghop zo even op de zondagochtend te doen!! Prachtige creatie's, allemaal het bewonderen meer dan waard en heel mooi om te zien wat er allemaal weer gedaan kan worden met de leuke nieuwe mallen! Erg inspirerend! Waar ik nog niet volger was ben ik het geworden en mocht ik een mal winnen dan vind ik de mallen 14 en 17 erg mooi.....In ieder geval bedankt voor de kans en nogmaals het was genieten!

    Fijne zondag en hier en daar schreef ik het ook al, maar ik hoop dat er veel "visite" langs komt! Wel zo gezellig toch....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gaaf al die nieuwe stansen en wat een schitterende creaties kun je er mee maken, toppertjes.... Vind de Crea Nest Dies XXL 16 erg mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt met de nieuwe producten. Leuk ook dat ze allemaal zo verschillend zijn met de Kiekeboe mal.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vergeet erbij te vermelden welke ik het allerliefst zou willen winnen. Dat is namelijk de Crea Nest Lies XXL nr. 15. Maar als het uit de nieuwe stansen is, dan is het Duo Die nr. 20.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ook mee gehopt,
    Wat een mooi voorbeeld kaarten zijn er gemaakt met de nieuwe mallen.

    zelf vind ik duo die nr 20 heel mooi
    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaarten heb ik net weer zitten bekijken, bij de één denk je: hoe komt ze op het idee, bij de ander kijk je sprakeloos naar het fantastische effect wat een kaart kan geven en bij weer een ander begin ik te glimlachen omdat de kaart zo leuk is! Moeilijk kiezen uit alle leuke stansen die er weer uitgekomen zijn. Ik denk dat mijn voorkeur op dit moment uit gaat naar nr. 16 of 21! Veel succes vanavond met het lezen van alle reacties ! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ook voor jou nog de beste wensen Annelies....en super leuk dat je het nieuwe jaar weer met een hele leuke bloghop organiseert....Ik ben prachtige kaartjes tegengekomen bij je designteam....super leuk hoe ze met al die leuke mallen gewerkt hebben.....Veel kiekeboetjes erbij....en ook prachtige bloemen....waarvan ik die van nr: 21 wel heel mooi vind.....dus wie weet..;-))...
    Bedankt voor deze leuke bloghop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettende leuke en diverse bloghop hadden jullie samengesteld. Annelies je hebt een topteam!
    Ik vind de kiekeboe stansen wel heel erg leuk. Wat een grappig effect geven deze.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk om te en hoe je designteam weer bezig is geweest met jouw nieuwe stansen. Heel divers en erg leuk om ze te mogen bewonderen. Moeilijk wat je dan ald evt. prijs zou willen hebben want ze zijn allemaal erg leuk. Maar als je dan gaat bedenken wat je heel veel zult gaan gebruiken dan is it voor mij de duo dies nr 20. Prachtig deze swirl voor onder een bloementoef, je kunt hem op elke kaart kwijt. Dank je wel voor deze bloghop en misschien tot een volgende keer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaarten allemaal weer en wat een leuk idee toch deze blogshoppen. Vind alle stanzen mooi, maar zou toch voor de Kiekeboe nr. 5 gaan. Dank voor de blogshop en tot een volgende keer. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn ze weer mooi!! Vooral de "Liefs" Partz is een die ik vaak zou gebruiken...Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...