woensdag 14 januari 2015

Deeply in love!

Deze foto stuurde mijn dochter mij in september vorig jaar.
Ik kon het niet laten om er iets moois mee te maken.
Daar zijn de stansen van Crealies heel geschikt voor.
In de basisvorm heb ik een gleuf gesneden. De achterste basisvorm heb ik gevouwen op 1/3 deel vanaf de onderkant. De 2 delen zijn met de bovenkanten tegen elkaar geplakt. Ik heb 2 labels gestanst en op het voorste label de foto geplakt. Het achterste label kan in de gleuf geschoven worden. In de onderkant van de 2 basisvormen het ik gaatjes gemaakt, Daardoor heb ik een lintje gestrikt. Nu kan de kaart staan.
Onderstaande Crealies materialen heb ik gebruikt:
Crea-Nest-Lies set stansen no. 16 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 16 XXL  Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags no. 2 Wave
Double Fun stansen no. 9 / Double Fun dies no. 9  Double Fun stansen no. 10 / Double Fun dies no. 10
Double Fun stansen no. 13 / Double Fun dies no. 13  Double Fun stansen no. 16 / Double Fun dies no. 16
Decorette stans no. 4 / Decorette die no. 4
Allemaal een mooie dag toegewenst, groetjes hennie.

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...