zondag 4 januari 2015

1 little tutorial to start.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Met deze 4de blogpost van het Nieuwe Jaar
Wil ik graag beginnen met een wens
Gewoon een simpel gebaar
GELUK en LIEFDE voor ieder mens

De vorm die je ziet onder het roze hart heb gemaakt
met behulp van Crea-Nest-Lies XXL no. 12.

In onderstaande kleine tutorial - workshop
laat ik zien hoe ik dat heb gedaan.

Stans 10 tot 12 keer een hexagon met Crea-Nest-Lies no. 12
Ril 5 keer, met steeds dezelfde afstand tussen de lijnen

Maak in alle hexagons 3 bergvouwen en 2 dalvouwen
Knip van alle hexagons 1 punt af

Plak alle 10 tot 12 hexagons aan elkaar en vorm een "cirkel"
Plak op diverse plaatsen dubbelzijdig plakband
 (zie daarvoor bovenstaande foto)

Crealies items:
 


Met dit eenvoudige kaartje is, voor mij, de "kop"
van dit nieuwe jaar, eraf en zo ga ik gezellig verder.

Liefs Wilma

1 opmerking:

  1. mooie kaart en wat een geweldig idee om zo de hexagon stans op een andere manier te gebruiken. ga ik zeker ook doen. grt. marlies

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...