vrijdag 15 februari 2013

Reminder.



Hallo blogdinnen,

Vandaag hoop ik jullie er aan te herinneren dat jullie nog steeds met

 

"Spelen met inkt" mee kunnen doen. Al is de maand al meer dan half voorbij.....jullie hebben nog steeds tot het einde van februari de tijd
om te gaan spelen....."Spelen met inkt".
Dus klik op het challenge-logo en doe gezellig mee.

Voor dit kaartje heb ook ik zitten spelen met inkt. Een wit glimmend vel papier bewerkt met diverse kleuren inkt. De vorm op het kaartje heb ik gemaakt met In Shape snijmal CL IS 08, daarna gele inkt aangebracht met behulp van Masks & More CL MM 03. Na het fixeren met haarlak heb ik alle gekleurde vlakken opnieuw gesponst met paarse inkt en dat met behulp van Masks & More CL MM 01. Dus ik heb 2 verschillende Masks & More na elkaar gebruikt. De overgebleven witte vlakken heb ik, na opnieuw fixeren, groen gemaakt.


Het labeltje en de opening om het labeltje achter het gestempelde papier te stoppen heb ik gemaakt met Labels & More CL LM 01. De border is gemaakt met Creative Borders CL CB 10.


De bloemen zijn gemaakt met de Open Flower CL OF 03 en Creative Flowers CL CF 21. Bij het kleine bloempje zie je blaadjes gemaakt met Creative Shapes CL CS 23.

Alle donkere groene stukjes zijn niet bewerkt met inkt.....dat is een velletje papier van 15 x 15cm geplakt op een stevig stuk karton en dat heb ik dubbel gevouwen.

Hieronder volgen nog een keer alle gebruikte Crealies producten.


Rest mij nog iedereen een hele fijne vrijdag en alvast een heel fijn en gezellig weekend toe te wensen en ik hoop jullie binnenkort tegen te komen bij


Liefs Wilma

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...