donderdag 14 februari 2013

boxmal



Vandaag wil ik jullie graag een toffee doosje laten zien.. die ik gemaakt het met de boxmal nr 1.
een handig "stencil" die je overtrekt en uitsnijdt. zo heb je in een korte tijd.. en leuk kado om weg te geven.

Het stempeltje wat je hier ziet is van C.C. Design.. ik wou haar op het water zetten.. en dat heb ik gedaan met de creative border nr 14. daarachter heb ik nog wat verbandgaas geplakt.. en afgewerkt met drew drops. (glasbolletjes)

aan de bovenkant heb ik de Creative flower 25 gebruikt. en de blaadjes zijn hier gemaakt met de Creative shapes nr 22
op de achterkant heb ik ook dezelfde bloemen en takjes gebruikt. de tekst is gemaakt met de Creative shapes 20.
zo heb je in een handomdraai ook nog een persoonlijk kado.
tenslotte aan de zijkanten van het doosje heb ik onder de bloem ook nog de open flower nr2 gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Liefs Martine

8 opmerkingen:

  1. Enig Martine, wat zal Elisa daar blij mee zijn. Je maakt vast een goede beurt bij het kleine meisje.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer super Martine!! :)

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk en vooral de inhoud Hmmmmm
    wat een mooie bloemen maken ze toch bij crealies superrrrr
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Who dit is een mooie box geworden!
    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat prachtig gemaakt. Erg leuk om kado te geven of te krijgen
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...