donderdag 28 februari 2013

geboorte hart





Vandaag wil ik jullie een geboorten hart laten zien.
het is een bestaand hart. gepimpt met design papier.. Ik heb dit kado gemaakt voor een kraam kado.
en het was super leuk om te maken.
het stempeltje wat ik gebruikt heb is van C.C.Design. en natuurlijk leuk toepasselijk voor een geboorten hart
.

de bloemen die ik als grootste bloem gebruikt heb is de open flower nr 3.  de kleine bloemen zijn gemaakt met de creative flowers nr 20 en ik heb deze bloemen een beetje om gegevouwen voor extra diepte te geven.
de takjes zijn gemaakt met de creative shapes nr 12.  verder heb ik het hart afgewerkt met drewdrops (die kleine transparante balletjes)  bedeltjes en plastic speentjes.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs Martine

de producten die ik gebruikt heb:














7 opmerkingen:

  1. een prachtig bewerkte hart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je karin. vond het ook erg leuk om te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooooooooooooooooooi!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtige en zo mooi met de roze tinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi hoor
    vind het zelf ook het leukste om weg tegeven iets wat je zelf gemaakt hebt
    lekker creatief!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martine
    Dit is zo leuk om cadeau te doen,eens iets heel anders dannormaal word gegeven bij een geboorte
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eindeloos mooi Martine!!!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...