maandag 25 februari 2013

Na regen komt ......

Goedemorgen vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te tonen. En terwijl ik deze blogpost zit te typen sneeuwt het hier behoorlijk.Ik dacht dat we de sneeuw nu wel gehad hadden .
Voor vandaag heb ik een kaartje meer in de lentekleurtjes .
De border rand is gemaakt met de Creatieve border CL CB 19
Creative Borders stans no. 19 / Creative Borders die no. 19
De open Flower onder de bloem is de CL OF 4
Open Flower stans nr. 4 / Open Flower die no. 4
Voor de bloemen heb ik de Creatieve Flowers CL CF 10 gebruikt
Creative Flowers stans no. 10 / Creative Flowers die no. 10
Voor de swirls de Creatieve shape CL CS 2 en voor de vlinders de Creatieve schape CL CS 03
Creative Shapes stans no. 2 / Creative Shapes die no. 2Creative Shapes stans no. 3 / Creative Shapes die no. 3
Voor de tekst de Nederlandse tekst Na regen komt zonneschijn .... en die is gestempeld op een Tekst tag CL TT 01
na regen komt...
Text Tags 1

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart in hele mooie kleuren.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele lieve en mooie kaart Miriam.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Miriam, en de groen tinten vind ik erg mooi
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd Miriam!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi miriam
    wat een geweldige kaart met die frisse fruitige kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...