donderdag 21 februari 2013

Buds



Hallo,

Deze keer heb ik een lo aan jully te laten zien van mijn broer  Otto en mijn zoontje louw,we waren hier op de visserijdagen in Harlingen en zijn met de kotter de GY57 op zee geweest waar onze Otto opvaart, voor de jochies was het leuke ervaring, onze Otto komt trouwens vanaf 19 maart op tv over het leven van de visserman,op de ncrv.
Allereerst als basis heb ik de scraplinemal 6 gebruikt en die afgewerkt met puffypaint
Onder de foto aan de zijkant heb ik de masks and more 2 gebruikt en bewerkt met gesso.
De bloemen zijn opgebouwd uit 2 soorten de onderste is de open flower 1 en daarboven creative flower 10 en natuurlijk de bladeren 21-23 .
Aan de linkerkant van de foto is nog de labels 2,en bovenop de foto is nog text-tag 5 geplakt met de titel Buds(creative shapes 20
Dit was het weer bedankt voor het kijken groetjes Janneke

gebruikte materialen:









1 opmerking:

  1. Een leuke kaart mooie kleuren en leuk de foto zo er tussen in.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...