woensdag 10 april 2024

Crealies: A spring giftholder with bookmark

 


Goedemorgen,

Vandaag een frisse lentecreatie.
Ik heb de cadeaukaarthouder gevuld met een anemoon boekenlegger.



Eerst heb ik de houder gestanst, alle laagjes tweemaal.
De basis uit wit stevig papier, daarna een laagje zwart
en bovenop een laagje gekleurd papier waarvan ik de randjes nog heb beïnkt.

De anemonen heb ik uit zwart en wit papier gestanst waar ik een
'maak van je stansvorm een sticker' vel op had geplakt.
Op deze manier komt er een handig plaklaagje aan het papier.

Eerst heb ik de zwarte randen van de anemoon geplakt en daarna de blaadjes ingelegd. Het was dus wit papier dat ik met een blending tool en wat inkt heb voorzien van kleur. In het hartje heb ik wat zwarte stipjes gezet met een fineliner.


Hier kan je ook mooi de boekenlegger zien .


Hier heb ik de boekenlegger in een boek gelegd. Ziet het er niet vrolijk uit?


De cadeaukaarthouder heeft twee kanten. 
Ik heb er zelf nog de tekst lente in verschillende talen opgeschreven.

Crealies stansen / dies:

Crealies basis:

 

 

Bedankt voor het bezoek, 
tot de volgende inspiratie post 
Groetjes Anna Blankina 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...