zaterdag 19 februari 2022

Crealies: voetbal /soccer easel card



Goedemorgen,

Vandaag heb ik een ezelkaart gemaakt met de grote voetbalstans.

Mijn dochter is bezig met een uitwisselings ( exchange ) schooljaar 
op de middelbare school in Nederland ( wij wonen namelijk in Italië ) 
en zij heeft zich aangesloten bij een lokaal dames voetbalteam (DSV) .
Dus het was tijd voor een persoonlijk voetbalkaartje.
Ik ben begonnen de grote voetbal stans. 
Ik stans drie maal de basisstans uit wit stevig papier
 en de vlakken één maal uit zwart papier .
Op één van de witte cirkels plak ik wat red sticky tape.
Op de tweede witte cirkel ril ik twee lijnen 
één op de hoogte van de red sticky tape en één op de helft. 
Dan plak ik de twee cirkels op elkaar en vouw de rillijnen.
Op het voorste onderste gedeelte plak ik de grote voetbal. 
Nu nog de voetbal versieren.
Ik gebruik de voetbal schoen en
als veter rijg ik een dun koordje door de schoen.

Een tag met wat passend design papier, er staat goal op, grappig he .

Wat sterren uit groen foam en de letters van de voetbalclub DSV uit groen foam en zwart stevig papier. Op de zwarte letters zet ik wat stipjes met een witte gelpen.
Met een Dymo druk ik de tekst dames uit en plak die op een stukje groen foam.
Om de voetbal tegen te houden heb ik een cirkel 
met omgekeerd schulprandje uit groen foam gestanst. 
Daar boven op nog een kleine voetbal. 
Ik stans deze twee maal met een stickervel eronder
één maal zwart één maal wit.
De bal kan plat worden opgestuurd in een vierkante envelop.

Stansen / dies:

Basis :






Bedankt voor het bezoek, tot de volgende post,
groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...