zaterdag 13 november 2021

Crealies, Slimline mini album

 

Vandaag is Floortje onze guest designer.
Zij maakte dit mooie mini album.


Deze keer heb ik een mini album gemaakt van de Slimline en Mini Slimline Enveloppenstansen van Crealies, Cardzz no. 199 en 99. 

Hiervoor stanste ik 6 Slimline enveloppen en 8 Mini Slimline enveloppen. Ik heb ze allebei in beide richtingen gebruikt, dus met de korte zijde open en met de lange zijde open. Ze zijn gebonden met het Crealies Bindsysteem XL A van 7 mm. 

Soms heb ik een kleine envelop op een grote geplakt, en voor een van de pagina's heb ik twee enveloppen aan elkaar geplakt om een openslaande pagina te maken. Ik heb ook geprobeerd om zo veel mogelijk soorten sluitingen te gebruiken van de enveloppen. 

Verder heb ik een aantal pockets toegevoegd en natuurlijk een aantal tags, ATC kaartjes en slimline kaarten om het boek te vullen met kaartjes om foto's op te plakken of tekstjes op te schrijven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...