maandag 11 november 2019

Crealies Sliding Card


Hoi

Vandaag laat ik je zien hoe je met de Crealies Create a Card no. 21 - 22 - 23 - 24  
een mooie schuifkaart kan maken.

 



Voor deze kaart heb ik Crealies Create a Card no. 23 gebruikt, maar onderaan dit bericht vind je alle 4 de stanssets waar je deze schuifkaarten mee kan maken. 
En ik heb er weer een Mandy's Make it Monday video van gemaakt.


Met deze vier stanssets ben ik al eerder aan de gang gegaan. 
In Crealies Harmonica kaarten / Cards liet ik je al zien 
wat voor mooie kaarten je ook met deze stanssets kan maken.
Vanmiddag laat ik je een kerstvariant zien.

Groetjes Mandy

Crealies Stansen/Dies :

Crealies Stempels/Stamps :


 

 

 

 

 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...