zaterdag 30 november 2019

Crealies: Book with little pockets


Vandaag is Anneke onze guest designer.
Kijk toch eens wat een mooi boekje ze heeft gemaakt:

Het was niet zo moeilijk waar ik mee wilde werken toen Ingrid vroeg 
of ik weer een keer guest designer wilde zijn.
Ik hou van labels en iets waar wat in, achter of onder kan.
Dus het moesten de pocket dies worden.
Ik vind ze alle drie heel erg mooi maar heb voor nu 
 de small en medium gekozen.

Dit heb ik ermee gemaakt.
 Voorkant:


 Achterkant:

De pockets worden zo geplakt dat het een scharnier wordt.
 Daardoor kunnen ze open- en dichtgedraaid worden.


Dit is hoe ik dat heb gedaan.
Ik heb de pockets 2 keer gestanst om op elkaar geplakt te worden.
Ik had een plakstrook nodig. Die heb ik gecreĆ«erd door 1 deel van beide pockets
niet te vouwen maar recht op elkaar te plakken.
De pocket links op de foto zit onderaan op elkaar geplakt.


 Aan de linkerkant wilde ik een vakje hebben. Ik heb voordat ik het dicht heb geplakt
de pocket aan de binnenkant van de rand geplakt.
De pocket staat op deze foto omhoog en het kaartje kan in het vakje wat ik heb gecreƫerd.

 In de pocket zit nog een kaartje.


 Tussen het grote vakje heb ik voordat ik hem dicht heb geplakt eerst de
twee kleine pockets ertussen geplakt.
Dat is op deze foto goed te zien. De pockets scharnieren. 
Die staan nu open maar kunnen ook dichtgevouwen worden.


De grootste label zit in het middenvak. 



 Dit zijn alle kaartjes die in de vakjes zitten.
Ik hoop dat het door de vele foto's duidelijk is hoe ik het heb gemaakt.

Toen het boekje af was wist ik dat ik hem nog 2 keer ging maken.
Ik word namelijk volgend jaar oma en overgrootmoeder.
Beide dames zijn ze op dezelfde dag uitgerekend.
Ik wil 2 van deze mapjes maken met foto's van de baby's.
In roze of blauw.
Dat vind ik nog altijd leuker dan op de telefoon mijn foto's laten zien.
Ik kan 20 foto's in dit boekje plakken.

Crealies stansen/dies: 

Journalzz and Plannerzz:

 X-tra stans no. 13, Filmstrip small Labelzz & Tagzz stansen no. 16, Glad Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cm
Stansen: Pocket Small (5,0 cm) + extra laag Stansen: Pocket Medium (10,4 cm) + extra laag

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Anneke, bedankt voor het laten zien van dit enige boekje.
Dit is binnenkort ook te zien op Anneke's blog.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...