dinsdag 12 maart 2019

Lentekriebels


Vandaag is Susan onze Guest Designer.
Zij heeft al duidelijk het voorjaar in haar hoofd (en kaart).


Op een zonnige dag in februari maakte ik deze kaart, ik kreeg er lentekriebels van.
Van de X-tra stans no. 5 maakte ik het raamkozijn ik heb er zelf luikjes op maat
bij.gesneden. Met de stempel van de open steentjes bewerkte ik de achtergrond
zodat het lijkt of het een muur is van een huis. Het meisje staat nu voor het raam
om haar vriendinnetje te roepen zodat ze lekker buiten kunnen gaan spelen.
Tussen de bloemetjes en vlinders.


Ik gebruikte:

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:
Groetjes Susan

Susan, bedankt voor de leuke kaart die je voor ons maakte!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...