donderdag 28 maart 2019

Baby kadodoosje


Vandaag is Henriëtte onze Guest Designer.
Kijk mee wat een schattig doosje zij maakte.

Hallo, ik ben Henriëtte van Mierlo en ik vind het erg leuk om voor de
tweede keer gastdesigner te zijn voor Crealies.
Deze keer heb ik een kadodoosje gemaakt met een baby thema.


Het doosje heb ik gemaakt van wit karton.
Vervolgens heb ik de binnen- en buitenkant van het doosje beplakt met
Prima Marketing papier “Heaven Sent 2”.



Aan de zijkanten van het doosje heb ik de 'On the Edge' stans nr. 30 gebruikt.
Bovenop de deksel heb ik een schattig plaatje met een hertje geplakt.
Voor de hoeken heb ik de kleine 'On the Edge' stans gebruikt.



De deksel is versiert met kant en bloemetjes van vilt. Ik heb hiervoor verschillende
Crealies bloemenstansen gebruikt en naast enkele kraaltjes ook de schattige
bloemenkernen. De blaadjes zijn gestanst uit het Prima papier en als laatste
heb ik 'A New Baby' uit wit karton gestanst.



Groetjes Henriëtte.

Crealies stansen/dies:

Crealies divers:

On the Edge stans/die no. 30, Met dubbele stiksteeklijn/With double stitch line On the Edge stansen/dies no. 31, Mini 3, Met dubbele stiksteeklijn/With double stitch line Text Die no. 3 A new baby Set of 3 stansen/dies no. 35, Bloemen 17/ Flowers 17 Set of 3 stansen/dies no. 50, Bloemen 21 / Flowers 21 Set of 3 stansen/dies no. 51, Bloemen 22 / Flowers 22 Duo Dies no. 40A, Blaadjes 8 spiegelbeeldig / Leaves 8 mirror image Bloemkernen wit 8 mm (20x) / Core of flower 8 mm (20x)

Henriëtte, bedankt voor de mooie creatie die je voor Crealies maakte.
Deze is binnenkort ook te zien op Henriëtte's blog.








6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het doosje is werkelijk prachtig, zou het niet kunnen hier een filmpje van te maken op you tube hoe het in het werk gaat;daar zou ik als senior erg mee geholpen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Willy. Voor dit doosje heb ik helaas geen filmpje beschikbaar. Het maken en editen van een video kost vrij veel tijd en dat had ik nu niet.

      Verwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...