zondag 3 maart 2019

Hou je Haaks...


Hallo lieve volgers,

Ik kreeg een opmerking te horen:
"je gebruikt altijd wel heeeel veeeel verschillende producten...."

Was het nu een compliment of....???
Ik heb het opgepakt als een uitdaging.
Tja....dus als echte Crea-Nest-Lies XXL verslaafde 
dacht ik nu deze dan maar een keertje niet te gebruiken.


 Allereerst heb ik texture paste, hier en daar, 
een beetje aangebracht op een Mini Mask & More.
Niet heel netjes en precies want ik wilde het er een beetje rommelig uit laten zien.

 

Daarna ben ik met de oxide inkt, glimpoedertjes en wax in de 
weer geweest om het restje designpapier wat op te pimpen.
Daarna het aquarelpapier op kleur gebracht, de bloemen gestanst en
de kaart op maat gesneden en twee labeltjes gestanst.


Ook de kaart en de twee labeltjes van een tekstje voorzien, 
de bloemen gevormd en in elkaar gezet.
Vervolgens alle onderdelen op zijn plekje vastgemaakt 
en de twee labeltjes ertussen gestoken.

Crealies Stansen/dies

Crealies Masks

Crealies Stempels/Stamps

Labelzz & Tagzz stansen/dies no. 14, Met stiksteeklijn / With stitch line
Set of 3 stansen/dies no. 55, Bloemen 24 / Flowers 24 Uno stans/die no. 55, Bloem 24 / Flower 24
Masks & More Mini no. 110 (plastic), Krabbel lijnen / Scribble lines
Tekst & Zo stempels, Beterschap 10 Tekst & Zo stempels, Beterschap 11 Tekst & Zo stempels, Divers 22

Kan de conclusie nu zijn dat je met minder materialen ook een mooie creatie kan maken???
Dat mogen jullie beoordelen...
Ik heb het weer met veel plezier gemaakt en hoop jullie te inspireren!

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...