maandag 21 mei 2018

Happiness


Vandaag is Gerda onze Guest Designer.
Zij maakte twee erg mooie bloemenkaarten, hier is de eerste.


Ik vind het erg leuk om Guestdesigner te mogen zijn voor Crealies.
Deze kaart bestaat alleen uit stansen en stempels van Crealies.

Ooit las ik over het maken van de bloemen door het papier nat te spuiten.
Dat heb ik uitgeprobeerd met dit als resultaat. Ik maak veel gebruik van deze techniek.
Op vrijwel iedere kaart kun je zo’n soort bloem vinden.
Ook maak ik gebruik van lichte kleuren en bij elkaar passende tinten.


Ik heb gebruik gemaakt van de volgende stansen en stempel:

Crealies stansen-dies:

Crealies stempels/stamps:

Set of 3 stansen/dies no. 50, Bloemen 21 / Flowers 21 Uno stans/die no. 50, Bloem 21 / Flower 21 Duo Dies no. 50, Bloemen 21 / Flowers 21
Duo Dies no. 40, Blaadjes 8 / Leaves 8 Duo Dies no. 40A, Blaadjes 8 spiegelbeeldig / Leaves 8 mirror image
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 74, Vierkanten met kruissteken/Squares with cross stitches Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 73, Cirkels met kruissteken/Circles with cross stitches Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 62 Mixed Media vormen/Mixed Media Shapes Decorette XL stans/die no. 10, Gevlochten draadwerk / Braided wire
Bits & Pieces stempel/stamp no. 3, Crackle Mooi gezegd / Well said stempel/stamp no. 1

Met vriendelijke groet,
Gerda Kooijman

Gerda, bedankt voor het laten zien van de mooie bloemenkaarten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...