maandag 16 mei 2016

Vakantiekoffertje


Vandaag is Tiets onze Guest Designer. Zij is voor ons met het koffertje gaan werken.
  


Toen Annelies me vroeg of ik gast designer wilde zijn voor Crealies hoefde ik daar niet lang over na te denken. Haar mallen en stempels zijn zo gaaf!! 
Ik ben aan de slag gegaan met de Create a Box no 7 het koffertje. Heel handig vond ik het YouTube filmpje  van Crealies hoe hij in elkaar steekt en ik heb ervoor gekozen om hem open te laten. Ik heb nog iets gemaakt wat er mooi in kon. 



Op de voorkant heb ik een plaatje geplakt in 3d.  Ook heb ik meteen 2 riempjes ingeplakt die naar achteren gevouwen worden en daar met de gespjes worden vastgezet. Aan 1 van die gespjes heb ik nog een labeltje gehangen en daar met alfabetstickers travel op geplakt.

Aan het hengsel van het koffertje heb ik met touw 2 labeltjes gehangen met daar postmerken op gestempeld van vakantie adresjes.


Ik vind dit ideaal om weg te geven aan iemand die met vakantie gaat. Daarom vond ik het ook leuk om er iets in te maken. Had er natuurlijk ook iets lekkers in kunnen stoppen maar ik heb gekozen om er een label albumpje in te doen. Met plaatjes over vakantie, fototoestel, tickets enz.
Met een ring hangen ze bij elkaar en vond nog een ‘oude’munt en die heb ik met lint aan de ringen vast gestrikt. Wat ook nog een optie is om er een mini boekje in te maken met de gemaakte vakantiefoto’s!

Crealies items:

Crealies Create A Box stans no. 7 koffertje / Crealies Create A Box die no. 7 suitcase

Ik  heb  hier heerlijk aan gewerkt en ik hoop dat ik jullie zo heb mogen inspireren!
Bedankt Annelies dat ik dit heb mogen doen!
Groetjes Tiets xx


 Tiets, bedankt voor het laten zien van je énige koffertje.
Deze is binnenkort ook te zien op Tiets’ blog.





2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...