maandag 23 december 2013

Mijn laatste bijdrage voor Crealies..

Extra notitie: Helaas gaan de workshops van 11 en 18 januari aanstaande niet door. Als het goed is hebben diegene die zich hebben opgegeven inmiddels persoonlijk bericht gehad.

Vandaag laat ik mijn laatste bijdrage aan het DesignTeam van Crealies zien... Door de keuze die ik gemaakt heb om met iets anders te beginnen heb ik o.a. dit moeten laten vallen.. 

Ik heb geen layout, maar een kerstkaart gemaakt met allemaal Crealiesjes..
Ik heb hem voor de gelegenheid even in de kerstboom gezet :-)

Ik heb alles afgewerkt met glitterlijm en witte gelpen..


Ik wil iedereen (Annelies, het DesignTeam en de volgers) heel erg bedanken voor de leuke tijd bij Crealies en wens iedereen hele fijne feestdagen en het allerbeste voor een creatief nieuw jaar 2014!!

Lieve groetjes, Yvonne


Dit zijn de gebruikte materialen:

Double Fun stans no. 1 / Double Fun die no. 1

Frame Doodle stans no. 2 / Frame Doodle die no. 2

Open Flowers Small stansen no. 4 / Open Flowers Small dies no. 4

Crea-Nest-Lies set stansen no. 03 XL / Crea-Nest-Lies dies no. 03 XL

Creative Borders stans no. 13 / Creative Borders die no. 13

prettige kerstdagen 4

4 opmerkingen:

  1. een schitterende kaart weer Yvonne als afscheid van het DT-schap bij Crealies. Maarja aan alles komt eens een eind en soms moet je keuzes maken,we volgen je gewoon op je eigen blog, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi yvonne
    een geweldige kaart met die gave standjes en wens je veel succes met wat je verder gaat doen! fijne dagen en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had (en hebt!)altijd zo leuke ideeën en uitwerkingen!
    Daar hebben vast veel mensen van genoten en inspiratie van opgedaan!
    Goed gedaan meis en succes met alles.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het op jou blog ook al gezet; we zullen je originele ideeën hier erg missen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...