dinsdag 18 december 2012

happy birthday



Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn dag om jully wat te laten zien en deze keer is het geen lo... ik heb voor de verandering een kaartje die ik nog niet had laten zien maar al lang verstuurt is,zoals jully weten is het niet mijn ding maar nu ik hem dan zo terug zie vind ik hem toch wel leuk geworden haha  wie weet dat ik  toch weer eens een keertje een  kaartje ga maken.....
voor de bladeren heb ik de creative shapes 11-18  gebruikt de bloem is de  creative flower 10  dan  in het midden heb ik de labels and more 2  gebruikt en daarboven de text-tag 6 in combinatie met de stempel proficiat dan de vlinder 3 niet te vergeten en als laatste het mooie alfabet 20 

gebruikte materialen:









                                               Bedankt weer voor het kijken
                                                          groetjes  Janneke

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janneke, vorige week maakte dit kunstwerkje plaats voor de kerstkaart die je mij stuurde, nog dank daar voor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...