maandag 17 december 2012

Een kaartje voor jouw

Vorige week was door de donkere foto de opbouw van de bloem niet zo goed te zien .
Ik heb vandaag voor jullie een ander kaartje gemaakt en een losse foto's erbij zodat jullie kunnen zien hoe de bloem is opgebouwd.
Ik heb eerst een rondje uitgeknipt uit rood en een kleiner rondje uit blauw design papier . En de open flower er in het midden opgelegd en dan uitgesneden.
 En dan heb ik de uitgesneden bloem bijgeknipt
 En dan nog 2 verschillende Creatieve flowers uitgestanst,waarbij de open flower in een andere kleur en ook bijgeknipt.
En als je hem dan opbouwd dan komt het er zo uit te zien.
Deze materialen heb ik ervoor gebruikt :
Onder de ronde met de bloem heb ik de Inshape mal CL IS 05 gebruikt
De bloem is opgebouwd uit de Open Flower CL CF 01 en rechts onder heb ik 1/4 deel van de uitgestanste open flower gebruikt als hoekje.
En de Creative Flowers CL CF 01 en CL CF 25


De nederlandse tekst "een kaartje voor jouw "is gestempeld op de Tekst Tag CL TT 05


Dit was mijn bijdrage voor deze week
groetjes miriam

2 opmerkingen:

  1. Een erg leuke en vrolijke kaart leuk om te zien hoe ie is opgebouwd met al die mooie stansen
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Miriam, mooi uitgelegd ook!
    Mijn complimenten hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...