vrijdag 25 oktober 2024

Crealies : Halloween candy box



Goedemorgen,

Vandaag heb ik gespeeld met het Create a Box mini doosje no. 30,
bedoeld als kerstboom maar ik heb het doosje anders gebruikt.
Omgekeerd met een lintje eraan is het een Halloween snoepdoosje geworden.


De basis voor het doosje is het mooie stevige kraft karton van Crealies.
Je moet het stansje vier keer stansen en dan aan elkaar plakken .
Het tweede laagje is zwart papier en het bovenste laagje het watercolor karton 350 gram van Crealies wat ik heb gekleurd met Distress Oxide inkt en wat waterdruppels.


Dit is normaal de onderkant van het doosje maar in mijn geval is het nu mijn bovenkant. 
De lipjes heb ik naar binnen gevouwen en vast geplakt.
Daarna nog een lintje eraan vast geniet en toen versierd.


De spookjes heb ik ook uit het watercolor karton van 350 gram van Crealies gestanst>
De randjes hebben nog wat Distress Oxide inkt gekregen en achter de oogjes heb ik stukje zwart papier geplakt. Het grote spookje heb ik met wat hoog foampad op het doosje geplakt.
Aan de andere kanten van het doosje ook nog wat vleermuisjes.

Wat vinden jullie van dit ideetje?
Wel grappig toch? Hieronder vermeld ik nog even de Crealies producten die ik heb gebruikt.

Crealies stansen / dies :

Crealies papier / paper  :



Bedankt voor jullie bezoek aan he blog,
tot de volgende inspiratie post,

groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...