maandag 28 oktober 2024

Crealies Halloween 3d Card


Hoi

Ook in Nederland zie ik steeds meer Halloween om mij heen. 
In het dorp waar ik woon zijn sommige tuinen ook helemaal versierd voor Halloween. 
Dat zorgde ervoor dat ik graag een Halloween kaart wilde maken.

'

Met dit model On the MOVE stanssets, maak je heel gemakkelijk een 3D kaart.

Zo van bovenaf gefotografeerd zie je dat ik achteraan
ook nog een spookje en vleermuis heb geplakt.

Happy Halloween,
Mara

Crealies stansen/dies:

On the MOVE dies no.27, Design S, Triangle Fold Card half diamonds Partzz dies no. 87, Owl Set of 3 stansen no. 57, Spookjes Set of 3 stansen no. 58, Vleermuizen X-tra stansen no. 32, Griezelige pompoenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...