woensdag 16 oktober 2024

Crealies Black, Kraft and an old book


Hoi

Vandaag een kaart/zakje gemaakt met Cardzz no. 623.


In deze kaart/zakje heb ik een label gemaakt. Hiervoor gebruikte ik de On the Edge no. 69.
De layers heb ik uit een oud boek gestanst.

Het label heb ik aan de voorzijde en aan de achterzijde een layer gegeven. 
Deze layer heb ik gestanst van Cardzz no. 623. 

In het zakje heb ik een "venster" gemaakt en hierin velum geplakt. 
Omdat je zo een "vaag" doorkijkje krijgt vond ik het leuk om ook aan de binnenzijde van het zakje wat te plakken. Dit komt tevoorschijn als het label eruit is.


Creatieve groetjes Mara

Crealies stansen/dies:

Crealies stans/die + stempel/stamp:

Crealies papier/paper:

 

Inside or Out stansen no. 103, Anemoon groot
 Combies Divers no. 01, Stempels: 2 teksten + 1 tag/label & Stansen: 3 tags/labels. Zwart karton, 210 grams, voor o.a. mini albums (20x A4) Kraft karton, 250 grams (12 x A4) Vellum, 150 grams (8 x A4)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...