dinsdag 6 augustus 2024

Crealies Blooming Mini Album (part 3-6)

 
Hoi

Vandaag zijn we alweer op de helft van mijn Mini Album.


Op de linkerpagina heb ik Cardzz no. 614 gebruikt. Voor de sluiting heb ik
Crea-Nest-Lies XXL no. 154 gebruikt en deze sluit met magneetjes de gatefold hart. 


Op de rechterpagina heb ik een Cardzz no. 318, squasfold hart, gebruikt.
Daarop heb ik For Journalzz & Plannerzz no. 659, hart pocket geplakt. 
Daarnaast heb ik wat extra versiering aangebracht met Crea-Nest-Lies Small no. 154.


Creatieve groetjes Mara

Crealies stansen/dies:

Cardzz stansen no. 614, Gatefold card Hart Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 154, Harten met kleine streepjes Cardzz stansen no. 318, Squashfold card harten 12 cm Stansen: Pocket hart Crea-Nest-Lies Mega stansen no. 118, Rechthoeken met kleine streepjes, halve cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...