woensdag 7 augustus 2024

Crealies : Birthday hugs pocketcard

                                       


Goedemorgen,

Vandaag een verjaardagskaart met een pocket voor een klein plat kadootje of bijvoorbeeld een kadobon. Deze kaart is er één van een serie die ik heb gemaakt met als uitgangspunt de ATC boog kaartjes. Elke keer weer op een ander model kaart, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.              


Deze rechthoekige kaart opent verticaal. Als basis heb ik het kraft karton gebruikt uit de collectie van Crealies. Verder heb ik laagjes glitterpapier en designpapier gebuikt. Ik vind het altijd leuk verschillende patroontjes papier te mixen dus hier streepjes, bloementjes en de pied de poule print.

Ik heb twee nieuwe setjes Texto Positivo gecombineerd.
Uiteraard heb ik weer een "maak van je stansvorm een sticker "onder het papier geplakt alvorens ik de teksten door de stans machine heb gerold. 
Op deze manier heb je meteen een mooi plaklaagje onder de teksten.


Hieronder heb ik de Crealies producten vermeld die ik heb gebruikt.

                                                                Crealies stansen / dies : 


 








Bedankt voor jullie bezoekje , tot de volgende inspiratiepost,
groetjes Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...