vrijdag 27 oktober 2023

Crealies Summer Explosion Box Mini with video

 
Hoi

Na de winter, lente, nu ook de zomer explosion box. 
Deze keer heb ik de Explosion Box Mini aangekleed.


Wil je alle drie de Explosion Boxen zien? Kijk dan de video hieronder:




Ook in deze mini versie passen er leuke stansen op de 4 flappen.
Ik heb Cardzz 321, Pocket & Envelop gebruikt op 1 flap. 

Ook op onderstaande flap heb ik Cardzz no. 321 gebruikt, ik heb deze schuin doorgesneden.

Op de 3e flap heb ik de grootste bloem van Set of 3 no. 66  en deze met een magneet vastgezet. 
Zo kun je er kleine labels achter klemmen.

Op de 4e flap heb ik een blad gestanst met Inside or Out no. 102.
Het onderste gedeelte heb ik vastgeplakt, het bovenste stuk van het blad
heb ik verstevigd met een magneet. 

En als je de doos dichtklapt, past alles er mooi in. 

Hier zie je alle drie de Explosion Boxen die ik heb gemaakt.
Wil je de andere 2 ook bekijken, klik dan hieronder.


Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies:

Crealies Basis:


Create A Box Mini stansen no. 27, Explosion (or not) box mini Cardzz stansen no. 321, Pocket & Envelope met 4 rechthoekige flapjes, 6 x 6 cm Set of 3 no. 66, Bloemen 28, met / zonder groefjes Inside or Out stansen no. 102, Bladeren A Alfies stansset no. 4, Hoofdletters met schaduw Magneten 8 mm (8x)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...