vrijdag 20 oktober 2023

Crealies Spring explosion Box with video

 
Hoi

Vandaag weer een explosion box van mij. De vorige explosion box, Create A Box Large no. 27,  heb ik gemaakt in een winter thema en vandaag heb ik gekozen voor het thema Lente.
Deze keer heb ik Create A Box no. 27 gebruikt (ipv de large variant).


Wil je de box in bewegend beeld zien? Klik dan op onderstaande video





Alle 4 de flappen zijn aangekleed met Crealies stansvormen.

Hieronder heb ik Cardzz no. 320 gebruikt.
Ik heb 1 klep naar binnen geplakt, zodat er een pocket ontstond.

Met dezelfde Cardzz no. 320 heb ik op de klep hieronder een soort van 2 flapjes gemaakt,
waar je weer iets tussen kunt schuiven.


Hierboven zie je Cardzz no. 311
Hieronder zie je het systeem uitgeklapt.

Ook op de 4e klep heb ik Cardzz no. 311 gebruikt om een miniboekje te maken.

Op alle 4 de hoeken van de explosion box heb ik een Partzz dier geplakt.
Hieronder kun je zien hoe ik ze bevestigd heb.

In het midden heb ik Cardzz no. 316, squashfold vierkant gebruikt. 


Creatieve groetjes Mandy.

Crealies stansen/dies:

Create A Box stansen no. 27, Explosion (or not) box Cardzz stansen no. 320, Pocket & Envelope met 4 klassieke flapjes, 6 x 6 cm Cardzz stansen no. 316, Squashfold card vierkant 12 cm Cardzz stansen no. 311, Twist & Pop A, Panelen & Leporello & Miniboekje Partzz stans no. 28, Libelles klein en middel Partzz stansen no. 52, Konijn/Haas Partzz stansen no. 58, Schaap Partzz stansen no. 60, Kuiken Partzz stansen no. 63, Bijen klein en middel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...