maandag 2 oktober 2023

Crealies Suitcase with interactive mini album with walk thru video

 
Hoi

Een tijd geleden liet ik je al mijn koffer met mini album zien:


De binnenzijde van het mini album kon ik toen nog niet laten zien, omdat ik er met producten in gewerkt heb die nog niet te koop waren......
Maar nu is alles wat ik gebruikt heb te koop, vandaar mijn blogbericht vandaag.
Ik heb ook een "walk-thru" video gemaakt.












Creatieve groetjes Mandy

Crealies stansen/dies:

Crealies Create A Box Large stans no. 7, Koffer groot Mini Albums Bindsysteem A (rug 7 mm) glad Cardzz stansen no. 311, Twist & Pop A, Panelen & Leporello & Miniboekje Cardzz stansen no. 312, Twist & Pop B, Panelen & Leporello & Miniboekje Cardzz stansen no. 313, Squashfold Card vierkant 7 cm Cardzz stansen no. 314, Squashfold Card cirkel 7 cm Cardzz stansen no. 315, Squashfold Card hart 7 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...