vrijdag 24 februari 2023

Crealies: Create a Box no. 24 with bling



Goedemorgen,

Vandaag heb ik een chic doosje met bling gemaakt.
Ik heb de nieuwe Create a Box no. 24 gebruikt, 
weer een super leuk modelletje.

Ik heb spiegelkarton en ribbel karton in het zilver gekozen
om het wit/creme karton te versieren. 
De ribbels van het ribbelkarton heb ik horizontaal en verticaal afgewisseld
 voor een leuk effect.
Dit doosje is perfect voor een feestelijke gebeurtenis zoals een bruiloft bijvoorbeeld.


Een mooie Varia vlinder op de voorkant. 
Ik heb onder glitterfoam 'maak van je stansvorm een sticker' vel gedaan en daarna gestanst. 
De onderkant van de vlinder heb ik uit zilver organza gestanst. 
Op de organza heb ik het glitterfoam geplakt. 
Het lijfje van de vlinder heb ik uit hetzelfde karton als het doosje gestanst.
Verder nog een organza strikje en een super grote strasssteen in het midden.


Aan het zilveren lintje heb ik aan de uiteinden twee grote strassstenen 
aan elkaar geplakt aan weerszijden van het lint. 
Zo kan het lintje niet uit het doosje glippen wanneer je hem openmaakt.
Is hij niet elegant?


Dit is de gewone versie van de Create a Box no. 24
er bestaat ook een kleinere "mini" versie.
Ik heb deze Crealies producten gebruikt.

Crealies stansen / dies :
Create a Box no. 24

Crealies basis : 



Bedankt voor het bezoek tot de volgende inspiratie post,
Anna Blankina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...