donderdag 26 januari 2023

Crealies Estafette dag 6, Chilling Chick


De winter is niet mijn meest favoriete seizoen van het jaar dus kijk ik in het begin van het jaar al snel naar de lente, vrolijke kleuren! Heerlijk vind ik dat, ik geniet er zo van. En blijkbaar kan "chilling chick" dat wel waarderen. Zie hem ei-hangen dan...



De tweede pagina wilde ik als een nuttige pagina inrichten, dus maakte ik er een "week-menu" pagina van. Eentje waar ik mijn boodschappen makkelijk kan opschrijven, en ook voor een week op kan schrijven wat ik van plan ben te gaan eten. En hoe leuk, gemaakt met een dubbele pocket. 




En yeehaa, nog een pagina. Bij boodschappen en het weekmenu past natuurlijk heel goed een pagina met daarop mijn favoriete gerechten verwerkt. En goed nieuws voor onze "chilling chicken" zit daar geen kip in ;-).
 


Het was weer een feestje om iets te maken, veel plezier met deze inspiratie!

Groetjes, Divina

Materialen die ik gebruikt heb,

Crealies Stansen / Dies:


X-tra stansen no. 64, ATC ruwe randen met stiksteeklijn X-tra stansen no. 65, ATC Ticket met stiksteeklijn
Partzz stansen no. 59, Dichte eieren & Eieren met breukvlakken Partzz stansen no. 60, Kuiken 
Texto Negativo stansen no. 199, Alfabet Alfies stansset no. 5, Kleine letters On the Edge XL stans no. 45, 20,8 cm met dubbele stiksteeklijn Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 36, Rechthoek met dubbele stiksteeklijn
Bits & Pieces stempel no. 268, Monarchvlinder Stansen: Pocket XL + 2 extra lagen 
Stans: 9 Gaatjesverstevigers B Stansen: Journaling/Planner pagina + extra laag (2x stiksteeklijn) 
Stencilzz & Maskzz no. 310, Harten  Watercolor / Mixed Media papier, wit 200 grams (12x A4) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...